Happy 50th!!

Igår fyllde min bästa, underbaraste pappa hela 50 bast - halvvägs till hundra! Känner att det är bra med respekt. Bra med erfarenhet! 
 
Pappa, vi kanske inte alltid har delade åsikter men vi delar humor, kärlek och respekt som aldrig klingar fel. Du har lärt mig och inspirerat mig otroligt mycket och jag kan inte sätta ord på min tacksamhet för det. Min kära kloka far. Du är helt otrolig. Jätteledsen att jag inte kunde vara med och fira dig i lördags, det gjorde verkligen ont i mig. 50 fyller man bara en gång, trots det vet jag att ditt partaj var super. Dels vet jag det för jag har hört det, sen även för jag vet att du inte gör något halvdant. Allt eller inget! Du har lärt mig att ha is i magen, ligga lågt och ta saker enkelt. Du har även lärt mig hetsa och peppa mig själv och andra till att göra saker, allt blir så mycket roligare då! Jag vet inte om du vet det här men en gång hetsade jag Saga till att dricka en shot smutsigt skurvatten. Jag har även lyckats få en person att svälja en snäcka. Jag kom på fler saker förut men nu kommer jag inte på, kanske är lika bra det för det låter taskigt, men det är det inte! För jag tvingar ingen, bara pushar lite.
 
Och inte nog med det, Alison har börjat med ordvitsar och är jättestolt när hon lyckas! Utan dig hade jag nog aldrig börjat med det, ja och såklart utan Niklas hade jag inte heller använt mig av ordvitsar så mycket! Vet inte om det är positivt eller negativt - finns nog delade åsikter. 
 
Jag är så glad att du alltid stöttar mig och att du tror på mig! Även fast du ibland inte låter mig hjälpa dig med GPS och andra tekniska finurligheter, som ibland lyckas vara helt trasiga när du ska använda dom. Men det är lugnt. Jag älskar dig ändå, tusen gånger om! Grattis på födelsedagen i efterskott Pappa T. Ändra dig fan aldrig farsgubbe.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0