I'm coming home!

I have an announcement to make! För er som är intresserade så säger jag bara:
 
Måndag 30 september 2013, 14.20 Terminal 5 Stockholm Arlanda. 
 
5 månader Sverige, exakt 5 månader faktiskt! Sen kramar jag marken som jag en gång föddes på. Ja inte bokstavligt talat föddes på, men ungefär så. Åker från Bali 22.30 på söndag och framme måndag. Kort resa kan man känna då! Närmare bestämt en resa på ca 17 och en halvtimme. Sinnes. 
 
Sammanfattningsvis:
  • Jag är i Sverige om exakt 5 månader.
  • Om exakt en vecka har jag varit i Sydney i 8 månader.
  • Nästa onsdag är det 3 månader tills vi ska hålla vårat event!
  • Nästa torsdag är det bara 3 månader tills vår graduation, dvs slutar skolan!
  • Om två söndag (den 12 maj) är det 3 månader kvar tills jag och Jennie lämnar Sydney och åker till Bali.
  • Nästa Fredag har vi gått i skolan i 8 månader. 
  • När jag kommer hem har jag varit borta i 390 dagar. 


Kommentarer
Pappa

Kanon det är helt underbart jag ser fram emot det. Gör nu den här tiden som är kvar till Er bästa tid tillsammans med dina helt underbara vänner. Ni skapar minnen för livet. Puss o kram Pappa

Svar: Det ska vi göra! Funderar på att försöka åka till nya zeeland i juni när vi har två veckors lov! Får se hur det blir med det. Puss puss
Martina L

2013-04-30 @ 14:34:07
Jennie

Oj vad länge ni kommer ha varit där då!
Helt underbart! Blir glad av alla bilderna jag ser! =)
Längtar till och med lite tillbaka till Sydney faktiskt! ;)

Ha det nu så bra sista tiden där och på Bali också!
Hälsa Jennie och Alison & Ruby.

Kramar från your former roomie, Jennie H.

Svar: Ja det blir ganska länge :) Haha förstår det, men nu börjar det bli kallt här! Tjejerna hälsar tillbaka till dig! martinalindroos på instagram :) Kram!
Martina L

2013-05-05 @ 13:57:05
Jennie

...btw, Martina, vad heter du på insta?

/jennie

2013-05-05 @ 13:58:23
Jennie

Najs! =) Ska gå in och kolla där!
Kram!

2013-05-07 @ 09:19:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0