Tuesday Fight

Fan vad det var skont att vara tillbaka pa ett gym igar. Kunde inte tanka mig att jag saknat det sa mycket men ibland kan man chocka sig sjalv! Det ar prova pa vecka pa Fitness First denna vecka sa jag och Jennie passar pa att trana gratis. Korde i en och en halvtimme igar, bada motion och styrka. Alltid skont att fa gora av med lite energi. Ar det nagot jag vill investera i till vintern sa ar det anda ett gymkort! Idag kor vi igen - gymmet ligger granne med skolan, inte helt fel! Kotta pa.



Kommentarer
superstarkasilversaga

Så duktiga tjejer!!!

2013-03-12 @ 15:54:37
Pappa

Bra jobbat min bästa dotter nu e vi taggade att få träffa dig:) puss o kram Pappa

2013-03-12 @ 20:03:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0