Wednesday 13 March

Idag har vi haft fint väder, runt 30 grader och sol! Jag och Jennie åkte till Bronte beach och låg där och stekte några timmar. Så sjukt skön dag! Vi körde en varsin sallad och sen tog vi bussen hem. Nu sitter jag på bibblan och skypar med Saga som är på väg till jobbet i snön och kylan. Lite skillnad bara.
 
Om en vecka åker min familj hemifrån Sverige och beger sig ner mot lilla mig i stora Australien! Sinnes vad kul det ska bli, längtar så! Vi ska hitta på så mycket roliga saker och äventyr varje dag. Resan till Fraser Island är bokad också och blir av under påskhelgen! 
 
Och på tal om påsk!! IKEA här i Sydney har fått in lösgodis och vi ska dit på lördag eller fredag och köpa sönder oss! Fy. Fan. Vad gott det ska bli och sååå skönt att få plocka vad man vill. Hoppas bara att det inte är bajsdyrt, men ska bli sjukt värt att få köpa godis ändå! 
 
Nu tackar jag för mig för idag. På återseende soldater!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0