what's new

Ja, vad fan har hänt? Vart har min dyrbara bloggtid tagit vägen. Ingen aning. Jobb, körlektioner, flängt runt och varit allmänt opepp på att blogga. Hursomhaver. Sitter här igen och tror att jag ska komma igen som vanligt. Yeah right.

Jag sitter iaf och kollar sista minuten resor just nu! Hittar några resor. Jag och saga vill helst åka... nu. Men försöker hitta en resa innan torsdag helst. Har hittat några på fredag men vi får se :D jag tror jag ska ut med hunden och springa lite nu. Sen hem och duscha och vidare mot sagas place för att leta ännu mer resor. Men det brukar dock inte bli som jag tror - vi får se hur ödet tar sig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0