2 glassar gör susen

Inte helt och hållet min dag. Vet inte om jag har någon konkret anledning att tänka så men så tänker jag ändå. Ni vet, vissa dagar är allt super och toppen och andra dagar helt tvärtemot. En anledning var att jag skulle jobba 10 timmar idag. Slippa solen och värmen. När jag väl kommer ut från jobbetsportar så regnar det och är mörkt. Trots min negativa fasad så har jag haft kul på jobbet idag! På riktigt! Med Alma och hennes två döttrar som både hjälpt mig med varor och hunnit intervjua mig "martina, får jag bara fråga en sak... vad brukar du göra efter du har ätit lunch?" ........ jadu. tuff intervju men jag tror jag klarade mig hyffsat! Alma byttes ut mot Tove, jag stod lydigt kvar. Kände av tröttheten då och började garva åt det mesta. Ne, kul var det iaf! Trots att jag missade en soldag. Menmen, man kan ju inte få allt. Right?

Nu ska jag se på film, tjing kompisar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0