i climbed the tree to see the world

Idag är det ändå fredag. Jag sitter hemma. Känner mig som en ensam tjej en tisdagskväll. Klockrent beskrivet. Friday I'm in love. Inte många knattar inne på varken fb eller msn heller så snacka om ensamkväll på internet fronten likaså. Saga är i hagsätra - sover säkert. Hon ska jobba imorgon. tjejerna är på Annas land (kunde inte hänka för jag jobbade ikväll och pallar inte åka nu). Mamma och pappa är borta hos några grannar längre bort. Tror jag ska knarka kaffe och glo på film. Hade inte varit fel.. måste bara hitta en gullig film som älskar mig och som jag älskar tillbaka. patience my friend... patience.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0