I'm not the kind of girl you'd take home

Trist människa. Så får man säga om man säger det till sig själv. Då är det mer okej. Dissar två place. Är välkomnad på två olika partyn ikväll PLUS att jag är ledig imorgon. Ändå sitter jag hemma och sjunger med i powerbalader med en boll på huvudet, osminkad och nollzeronemas planer på att dra mig ut. Tråkig? Jag vet. Säg det 5 gånger till så kanske jag förstår.. kanske. 

NU är det fan inte okej att jag sitter hemma och grinar för jag aldrig gör något. När jag väl får anledningen så ska jag vara så jäkla torr. Men. Men. Men. Men.. Alla dessa men. Äh, skitsamma. Pallar inte gnälla mer nu. Trevlig fredag på er alla! Tjing!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0