sail brudar, segel, vatten, råfisk

Efter dagarna under peace and love kände jag mig lagom mör. Kul hade vi. No doubt! därav otagg till bloggandet! Men tillbaka kommer jag än en gång. bilder kommer dyka upp allt eftersom tiden tar sig... hehe

Idag har jag och Tove varit och käkat med mamma och pappa på Gerdas och efter det har vi sailat away... jag, tove och instruktören från californien har seglat i en liten segelbåt och mamma och pappa i en annan! Roligt värre. Dopp utanför statshuset blev det självklart också! wuhuuuu Efter segeltrippen fick vi skjuts till stuvsta, köpte sushi och promenerade till tove. Lagom mätta efter en extra stor sushi beställning var så var vi två galet nöjda tjejer.

Galet underbar dag! Nu ska vi se tevi och tovi dampar yeeeeeeeeah. Heheeeej


Kommentarer
Anonym

ojojoj storuppdaterarn!

2010-07-08 @ 23:42:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0