Senaste update: I've got the power

Okej. Märkte en sak nu... Imorse - regnade det ej. Skrev en status "like the desert waiting for the rain"...?? Klickar det? Det var jag som startade regnet helt enkelt! Nu har det regnet hela dagen - för att en öken är väldigt torr och då behövs väldigt mycket vatten. Jag börjar undra om jag har lite makt över vädret ibland. Flera gånger när jag har sagt "det gör inget om det kanske är varmt väder imorgon" eller "det är okej om det är lite mulet imorgon för då jobbar jag", då har det faktiskt blivit så! Helt sant! Har faktiskt skett några gånger!

Det finns en risk att jag kan förlora den här makten eftersom jag "visar upp" den här offentligt. Hmm.. vi provar. Imorgon så jobbar jag men jag hoppas ändå att det blir fint väder. Speciellt på kvällen. Eller vid 6 tiden när jag är på väg hem! Och gärna sol, så att blommorna och hallonen växer lite.

Nu får vi bara vänta och se.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0