NNNNNNNNNEMAS

Fick sommarlov i fredags. Eller nästan, inte bokstavligt. Det blir imorgon som jag på riktigt kan säga att jag har sommarlov. Jag har varit ledig både igår och idag så imorgon blir det skolavslutning! Skööönt! Dock sista sommarlovet någonsin... mhm. Menmen, I will survive.

Ikväll var jag på ett Mary Kay möte. Är riktigt taggad på att börja så ska se hur det blir med det... framtidsplaner? Ska inte säga det för högt så mamma hör... hehe. HURSOMHELST. Inte intressant för fem öre. Jag vill duscha. Mina fötter luktar, jag luktar, mitt hår är o-nayz och mina ögonlock sviker mig snart. Ska duscha och sen sova i min nybäddade säng. Sukt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0