T-t-t-t-tasty tasty!

Har noll. koll. på dagarna. REDAN NU? det är bara tisdag - början av veckan men jag hoppas på helg nu... Idag hade vi fek prov i nyckeltal, två och två. Kan ju inte påstå att det kändes som ett prov. Var inte speciellt strängt om man säger så. Fick tillbaka nationella i matte b också och fick godkänt där, efter lite om och men när vi förstått hur det var tänkt att man skulle räkna. Så på cirkus 4 min gick jag från "du har fan mvg!" till "ja men g+ är ju också bra". Inte för att jag är besviken! Inte alls! Kommer ändå bara få g på matte b kursen så fine with me.

Imorgon har vi friluftsdag och vi ska till haninge (visst var det så?) och orientera i skogen. Ska nog starta dagen med lite kellogs så blir allt grrrrreaaat! fan. vad. tråkigt. skämt.
Nu går jag och driver lite i min ensamhet. Fast just nu pratar med Sabrin i tele och planerar för imorgon. Jogga, jogga i skogen, skogen! HEJ!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0