Ingen pizza, inget lamm

Det bara händer och händer saker. Måste memorera. Måste skaffa en ny kamera. Måste bevara minnen! Många måsten.. men några bilder har det ändå blivat. Idag var jag, Saga och Ester i Hågelby och skulle se när Martina, Julia och Carro (svenska mästare) uppträdde lite i kata... Sen gick vi och klappa gätter och får... lite små läskiga. Man har ju ingen aning om vad hjärnan planerar där innan för skallbenet på dem. Söta är dom (VISSA!) iallafall.

Saga: Såna här lamm brukar vi ha på landet som är jätte goa.
Men menar: Såna här lamm brukar vi ha på grillen som är jätte goda.


Igår var vi och grattade Hanna ute i balingsnäs som ligger ute på "vischan". Det var riktigt kul faktiskt! 
MEN, duty calls.. Nu ska jag hjälpa pappa med maten och jag säger bara: Framsteg! Ingen pizza när mamma inte är hemma, idag blir det redig mat! Mumma.. får se hur länge det håller i sig...



Kommentarer
SuperStarkaSilverSaga

ehm (harkling) jag sa SÖTA lamm jag gillar väl ändå inte lammkotlett :P jag gillar bara FLÄSK och HÄST

2010-05-23 @ 20:52:39
M

Äh, det blev inte lika bra. Du menade ju samma sak :) och det är mycket du tror att du inte gillar kära vän.

2010-05-23 @ 21:33:27
URL: http://maratina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0