Freaked friday

Hola guapas! Fredag! Hur ska jag någonsin kunna visa min kärlek för dig? Mi love yu. Mi amore. Och ett stort fet jävla plustecken över det är att det även är höstlov nu, thanks! Nu förvandlade jag detta inlägg till en mångkulturell sammanträff. Lite mix av språken känner jag.

Ikväll blir det hemmahemma kväll. Japp, jag spar mig fortfarande. Måste vara supertaggad imorgon - kommer nog inte bli så svårt. På söndag fyller självaste Soborn år! "Tejen med namnen". ÅÅååå det ska bli så roligt! Så imorgon ska vi ut och gratta henne, käka ute sen dra på krogen vid tolvslaget och parta för Sofias kväll/natt/dag/kväll osv! Hennes fucking år! MYNDIG OCH SYNDIG. Ska bli kul att se.

Ha're mannar! Au revoir


Kommentarer
soborn

du och jag imorgon maros!! kul vi kommer ha :D:D love you

2010-10-29 @ 18:33:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0