Hur var det nu det var, sa du?

wednesday. Sitter och försöker formulera ett mail på bästa tänkbara sätt. Går väl inte överlyckligt bra. Tyvärr. Eftersom det är från företagets mailadress vill man inte dra ner gänget i leran heller. Inte för att det kommer bli så! Efter jag har skickat iväg det här förbaskade mailet ska jag göra rolluppgiften som ska vara inne på fredag. Sedan affärsplanen, så många delar som jag bara kan! Sen... får jag se. Kommer förmodligen inte bli klar med allt idag. Sen har jag ju loggboken jag kan skriva också - fast köttar nog med den på lovet.

Vi skulle egentligen haft UF dag hela dagen och gått till fem ungefär. Men vi dissade det då alla ändå behövde jobba själva med sina delar i affärsplanen. Så vi slutade lite tidigt och tog "kompledigt". Alla utom Anna fröken Kämpare! 

Nej, slut på det här. Snap back to reality, oh there goes gravity.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0