Rock the microphoneee

Även denna kväll börjar lida mot sitt slut. Fredagar varar, synd nog, inte förevigt. Imorgon har jag fått en jobbtid - innefattar 4 timmar/betalt för 8 (den är nice!). Bytte med en tjej som inte kunde så hon tar min nästa lördag. Vilken hjältinna jag är va? Ne, jag skulle vara nåt att hänga i granen...!

Nu är jag proppmätt - även denna gång så nära inpå illamåendet som är möjligt utan att spy. Den är bra! Vi har iaf sett filmen flickan från ovan. Den var bra faktiskt, lite småkonstig, men bra! Fast får alltid lika mycket damp när puckade personer vägrar att springa och bara envisas med att vara tröga. Shit, ingen förklaring för dessa personers beteende! Ner med hatet. För nu tänkte jag ta och sova. Är ju en dag imorgon och eftersom jag ska jobba till 4 så måste jag vara pigg pigg pigg! Egentligen inte men skönt vore väl det?

Yes, men det var allt för mig! Sov så gott alla partyanimals.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0