"Det är fan längre kö än vad det är till ullared!"

Helgen har spenderats med jobb. Igår 8 timmar och idag kämpade jag 5 timmar. Igår efter jobbet åkte jag direkt till Tove. Käkade, fixade oss, lina kom, taggade lite, tog lite bilder, jadajada. Hur som helst, gbg-trion (ja mobbat namn jag vet men vem har påstått något annat), drog vidare mot tåget för att bege oss till woken som var smockad med folk! Efter det begav vi oss till laroy. hängde där. Nej men helheten av kvällen var rolig! Jag och Lina tog en "luffar-dejt" utanför donken låt oss säga... lite senare. Sen drog vi hem och upp imorse för jag - som sagt - skulle jobba. Jag är inte bitter.

Hursomhelst, allmänt ointressant. Shit. mina fötter dödar mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0