Inte alle fruntimmer som passer på landet

Vad ska vi säga - måndag. Ny vecka! Sällskapar med tvrutan just nu. Har bokat emmesenn date med Soborn om cirkus 5 min. Long time! På msn fronten då (internet nördar som vi är). Däremot hade vi en teoriplugg-fika-häng efter skolan även denna vackra och regninga måndag. Vi kämpade på! Sen drog Sofia ifrån mig för att sätta sitt ass på trafikskolan för att lyssna på en "riktig" körlärare.. vad var det för fel på mig liksom? daah!

Imorgon ska jag starta dagen med en körlektion och kämpa för att få boka uppkörning. Spänning. Får se hur det går. Oj och nu har typ dom där "5 min" från början sjunkigt till 1. Shitpommes. Vi hörs kamrutter. Puss och kram, sussa sött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0