Kolla vad katten släpade in...

Jag vet inte hur många gånger som jag har skrivit in blogg.se i sökrutan "entrat" för att sedan klicka bort sidan igen. Gänget, jag måste erkänna.. jag har inte haft ork. Inte ett pissigt dugg. Men efter dugget kommer regnet. Och efter regnet kommer solen och här kommer jag (usch börjar låta som något dåligt barnprogram)! Hur som helst. Saker har hänt och saker har inte hänt! Liten uppdate: grekland var supernajs!! Skolan har börjat - inte supernajs..! Jag och Tove var på a1 realese partyt på Gerdas som var väldigt najs och jag är så kär i den där bilen! Bara 3 dagar kvar tills jag fyller 18 vilket definitivt är supernajs!!! Nej men looking forward! Det var dom najsiga sakerna som jag ville dela med mig av. Jag ska försöka allt vad jag kan att blogga på. Måste fixa om bloggen också annars kommer jag inte orka. Hehe ni vet, ny förändring ger ny energi. Och det är vad jag behöver.

Men hoppas ni orkar följa med mig ett tag till och orkar med min comeback.
Peace to the people.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0