Förra helgen var späckad

Anledningen till att jag inte skrev efter Ben Howard förra helgen och berättade hur otroligt underbar han var är för att jag inte fick den lediga tiden till att blogga och att jag var liiiiite upprörd. Sanningen är den att spelningen var så bra och jag var helt lyrisk efter men trots det så kände jag en lite svidande känsla i hjärtat, jag hade med mig kameran, stod allra längst fram, så nära att jag lutade mig mot scenen, grabben var snygg och sjöng solklart men (nu kommer det sugiga) jag hade glömt minneskortet till kameran vilken resulterade i att jag inte kunde ta en enda bra bild. Då stod jag även på "rätt" sida och hade fått grymma bilder med tanke på ljus, rök, vinkel på grabben och inget i vägen. Men jag fick iaf se honom och höra han live. Fin kille den där Ben. Riktigt fin.

På lördagen firade vi Emelie aka Titu! Gick ut och käkade på Le rouge och eftersom middagen var bokad rätt sent så hann vi mingla lite i Emmas lägenhet innan, lite för länge eftersom vi alla fem tjejer var lite runda om fötterna när vi skulle bege oss mot restaurangen! Hur som helst, mohiton var underbar, inredningen asball och maten riktigt spännande! Helhet, lyckad kväll!

Söndagen var jobb, rehabilitering och sen mot Dj Challenge på Café opera. Jamalde spelade och vi var där för att stödja honom i finalen! Tyvärr vann han inte allt men för oss andra är han alltid bäst! Det blev en rätt lugn kväll och Saga körde bil så vi kom snabbt hem! Hur värt som helst.

Detta var alltså min förra helg.. Så. Nu är jag tillbaka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0