Greppar nya tag!

Hej alla godisar! Måste bara ta och börja med att berätta hur dukig tjej jag har varit på senaste tiden! Jag har nämligen fixat iphone så har en fungerande mobil, helt själv (vuxenpoäng 1), sen har jag fått vikariat på jobbet (poäng 2), sen har jag fixat gymkort (poäng 3) och gått upp tidigt på morgonen för att gymma innan jobbet (poäng, poäng, poäng)!! Inte för att någon egentligen bryr sig eller räknar dessa poäng men det känns bra! Idag var jag allts uppe med tuppen och drog mig iväg för att träna. Efter det åkte jag direkt hem till Saga och byggde vårat traditionsmässiga pepparkakshus! Tredje året på rad och det blir bara bättre och bättre! Juste, vi byggde ju med Ester 5 år också... hon kirrade baksidan! Kolla bara hur fint det blev. Stolta tjejer. Juste, vuxenpoäng för husbygge också.. Och efter det blev det jobb i 6 timmar och direkt efter jobbet vidare mot gymmet och körde ett litet pass med Cassandra!
image description


Kommentarer
SuperStarkaSilverSaga

du e väl en duktig tjej! helt ärligt, jag är stolt :D funderar på att skaffa mig lite vuxenpoäng själv..men å andra sidan verkar det inte så kul att va vuxen ändå

2011-12-12 @ 22:27:42
Cassandriii

Vi är bääääääst. Riktiga tränomaner

2011-12-14 @ 23:12:35
URL: http://bellmanc.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0