Luciamorgon

Tänd ett ljus och låt det brinna osv. Jättefint! Planen imorse var att vakna tidigt, gå och kolla på Esters luciatåg och sen ta mig mot gymmet och träna lite. Gick ju sådär. Vaknade upp tidigt men tänkte snooza i 5 min men vaknade 4 timmar senare. Är helt mör i kroppen idag, hur skönt som helst. Underbart att ha lite sovmorgon idag måste jag erkänna. Däremot har jag inte mycket julstämning i min skalle. Är faktiskt otaggad på jul... funderar på att börja pressa julkalendern, alla avsnitt bara för att få någon julkänsla iaf. Men nu är det ju inte ritkigt samma sak som när man var liten. Allt blev så mycket större. Julpyssel 24/7, räknade ner med chokladkalender (har glömt min i skåne, hann äta två bitar), julkalendern på tvn, förväntningarna, spänningen, tometefan osv.. Äh, julen var grym! Det är den fortfarande men inte alls lika uppblåst - lite tråkigt. Funderar på att bara fucka ur den här julen och satsa som fan. Inte ens gran har vi fixat. Den dyker väl upp sisådär dagen innan julafton - och ut dagen efter? Haha love from Grinchen.


Kommentarer
Tini

Oj hjälp du behöver en dos av mig känner jag! Jag har typ julpsykos! Haha. Kör all in på allt. Hade dessutom vit blus med rött glittrigt skärp igår! Glittret i håret fick jag ta ur för julia skämdes :P haha

2011-12-14 @ 17:10:02
URL: http://fousonette.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0