När det verkade som du släpades på botten

Förstår inte varför vissa människor råkar ut för så mycket skit. När det verkade som du släpades på botten så var det inte nog. Det fanns mer att skrapa upp och den skit du tar borde inte någon behöva vara med om. Jag förstår inte hur den godaste och mest renhjärtade människan bli drabbad av så mycket ondska. Jag står vid min familjs sida i alla lägen, i vått och torrt och kan inte annat än böna om be om att allt kommer lösa sig. Så nu sänder jag en tanke och all min kärlek till min fina familj och speciellt till dig, A.


Kommentarer
SuperStarkaSilverSaga

Världens finaste är hon.

2011-12-07 @ 20:47:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0