Tiden bara springer sin väg!

Hola på er. Just nu sitter jag i mitt kök och filosoferar i min ensamhet. Saga åkte hem för ungefär en halvtimme sen så nu är det bara jag och Chillie kvar här. Idag vaknade jag av mig själv galet tidigt, alltså vid 8 tiden och var helt utvilad. Det måste ändå betyda att helgen i Skåne har gjort mig gott! Även om det var lite segt vissa lägen... Hur som helst, idag åkte jag och saga till skäris när butikerna öppnade, hade ett litet frukostmöte på george's och sen shoppades några julklappar men mestadels nyårsmaterial/ utsmyckning/ onödigt krams kalla det vad ni vill men några roliga saker kom vi ändå hem med! Underbart! Taggad till nyår nu faktiskt. Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0