Det kallas hytt

Igår var kryssningen, eller egentligen i förrgår? Onsdags till torsdags iof. Det blev mycket roligare än vad jag trodde att det kunde bli! Folket var väl lika dumma som jag trodde dock men vi tjejer hade roligt! Eftersom vi var ett ganska stort gäng på typ 20 tjejer var det lite svårt att hålla reda på alla men vi lyckades ändå träffa varandra, hehe!

Imorse vaknade jag en timme för tidigt för mobilen hade inte bytt från finsk tid till svensk tid.. Men det gav mig lite extra tid bara. Trodde jag skulle vara död eftersom jag inte sov något mellan onsdag och torsdag. Räknade ut att jag var vaken i ungefär 38 timmar innan jag sov... och jag var inte ens trött! Sjukt va?

Men nu måste jag åka till skolan! Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0