i can taste it

Sitter i skolan denna underbara och givande torsdag. Inte ett skvatt gör jag för världen. Har multimedia men eftersom jag redan är klar med hemsidan har jag inget att göra. Har precis fått en box chips och juuuuice av Erik. muy gott! Jag är egentligen i skolan bara för att inte göra någonting! Otroligt skönt för omväxlingens skull! Igår fick vi tårta i skolan och utvärderade om hur mässan hade gått. I måndags och tisdags var det ju Våga Vara Egen mässa då vi ställde ut på Älvsjö mässan tillsammans med 440 andra UF företag! Jätteroligt! Speciellt kul att sjödal vann en hel del priser! Sox blev vann även bästa UF-företag som är gryyyyymt! Dom fick vandringsbokalen och vandrade vidare mot SM. Glädjetårar och en stor eloge till sjödal!

Nu ska jag fortsätta att inte göra någonting. Vi hörs.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0