Morgonsol

Lilla löööördag är här! Ikväll blir det ingen woken-collage runda för mig, utan ikväll kliver vi ombord till sjöss. Galaxy, som hörs på reklam ungefär ja, hela tiden. Vi blir ett stor tjejgäng som åker så det kan nog bli roligt! Måste bara släppa fördomarna jag har om kryssning sen blir det kanonenrs!!

Nu ska jag ta och sminka mig och äta lite sen bär det av mot skolan. Den egentliga resursdagen utesluts idag för dom flesta UF-företag. Jippi! Denna företagsrapport gör mig galen...! Vi håller även tummarna för alla sötisar som ska göra matteprovet idag!

Sist, kan det vara finare väder?? (ja det kan det) Men inte en dag som den här - helt  u n d e r b a r! Nu blev jag riktigt lycklig! På med solglasögonen.
Duty calls!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0