You wait for silence, I wait for a word.

Första skolveckan på ett bra tag. Känns i benen. Mör i hjärnan. Jag tror nog ändå att jag kan överleva ett halvårs plugg till, sedan blir det vita hatten och dränkt i öl livet ut som gäller!! Kind of. Student 2011!! Hursomhelst. Har tränat idag med då jag slutade halv 11. Hade bara en lektion vilket kändes heeeelt okej, hehe. Jag och Cassandra ställde oss på löpbanden och drog i några vikter - vi tog det ganska lugnt faktiskt. Sådär typiskt fredagsmys-lugnt-på-gymmet lugnt...

Ikväll ska jag bara vara hemma och drälla framför tv:n. Passade på att hyra en film också The Experiment. Så lite smågodis på den TOPPAT med chirre! Klagar ej, xx en nöjd tjej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0