När bitarna faller på plats

Skönheten med att leta är lyckan när man hittar det man en gång sökt. Som en uppenbarelse. Plötsligt slog det mig. Var inte meningen att leta i det från början men ändå låg svaret framför mig. Sidan i boken uppslagen på exakt det stället som jag skulle se, ljuset som lös lite extra på de raderna jag borde läsa. Allt till min förtjänst. Måste erkänna att stoltheten smyger sig på. Jag bockar och bugar, måste bara föra vidare mina uppenbarelser till personen jag delar dem med. Om den personen i fråga skulle ta och komma hem nu. S. Kom hem! Jag kommer få bitarna på plats. Oj, här har vi en stolt tjej som plötsligt inte kände sig lika instabil. Helt väck i huvudet är hon iaf och med feta humörsvängningarna. Dela en ängels tålamod med mig.


Kommentarer
SuperStarkaSilverSaga

ahaaa vänta nu...är det här vad jag tror det är??



p.s. konstigt att jag stalkar din blogg every day och ser dehär inläggen nu :S asså typ 5 stycker jag har missat som ligger mellan det jag har läst! aswierd!

2011-12-03 @ 19:51:15
M

Japp! Jag tyckte det kändes lite större då så det blev lite större än tänkt men var lite lättad för stunden! :) Haha fett weird

2011-12-03 @ 19:54:28
URL: http://maratina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0