Vaknar med vädret

Fan vad vädret påverkar en. Vaknade upp och såg att det var klarblå himmel och sol - sommarväder! Bortsett från att de snåla 4 graderna ute. Så utan att gå ut uppnår jag lycka inomhus bara för jag får se vad vädret vill erbjuda mig. Ledig fredag också, kan inte bli mycket bättre! Tänkte gå ut och gå en promenix i spåret. Vill ju nästan ta med kameran, kan bli galet fina bilder där i skogen. Men inte idag. Först ska jag ta en kaffe och lite frulle sen får jag se vad jag känner för. Godmorgon btw


Kommentarer
Motheranddaugtherdesign

Vi driver en hobbyverksamhet på vår blogg där vi säljer smycken, stickade bebis sockor, virkade grytlappar m.m. Kanske är du intresserad av att köpa något till dig själv eller till någon annan? Välkommen in till oss och kika runt!

2011-10-14 @ 10:25:18
URL: http://designbymotheranddaughter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0