I'm in love

Jag sitter och stirrar på min älskling. Kan inte sluta le åt hur vacker min bebis är. Nej men en ängel har hört mina böner och jag har äntligen fått händerna om min egna macbook air, kan man bli mer lycklig? Så galet tacksam! Och lite chockad att det faktiskt går att starta en dator på mindre än en halvtimme. Läskigt.
 
Idag var det en kort dag på jobbet. Bortsätt från söta tanten med storlek 34 på skor som köpte gympaskor så var dagen händelselös. Fick ett par stödstrumpor av chefen, precis vad jag behövde till flygresan i och för sig!! Imorgon ska hela jobbgänget käka middag tillsammans, och även säga hejdå till mig, så fina kollegor! Så direkt efter jobbet åker vi och crashar heron för en smarrig middag och efter det åker jag vidare mot Sagas lya. 

Fan vilken busy helg det kommer bli. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0