Min tacksamhet är enorm

Idag var det min sista jobbsöndag på jobbet ever! Förhoppningsvis haha. Men fasen, jag kommer sakna själva jobbet, personalen och (tro det eller ej) många av kunderna!
 
Kommer istället att sätta mig vid bänken och börja plugga igen och om jag väljer att jobba extra så blir det att börja om från scratch på ett nytt jobb. Då måste jag lära mig nya saker, göra fel och sen göra rätt! Sjukt spännande!!
 
Efter jobbet kom familjen Jongarden över på middag! Alla utan Axel var med - han var upptagen med att mata Queenie (hunden) hela kvällen så hon var tydligen nöjd på mat när resten av familjen kom hem igen, klockrent! Här hemma var det i alla fall mycket snack, härligt umgänge, god mat och bara allmänt härlig stämning! Här är en bild på hela ligan, utom då fina Ali G som var så härlig att agera fotograf trots att vi sprang upp och ner för att hämta kapsylöppnare, glas, lime och allt vad som behövdes. Tålamod fröken A. Haha kort och gott en toppenkväll! Tusen tack för allt.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0