Update:

Jo jag var ju rätt säker på att jag skulle åka iväg i tre dagar nu. Jag åkte iväg imorse. Kvart i sju satt jag i bilen och rullade iväg, destination Bålsta. Vilket ligger en bra bit ifrån min hemort... Åkte fel några gånger men när jag väl kom fram så var jag lite tidig. Ja, närmare bestämt 35 minuter och 2 dagar för tidig. "Jaha", sa jag "men nu är iallafall jag här!" Inte för att det hjälpte så mycket. Vinkade tja tja och begav mig hemåt i bilen igen, skrattandes. Nu hittar jag hur som helst dit med bilen om inte annat, och hellre att jag var för tidig än att jag var för sen! 
 
Det är bara ta nya tag och köra ett nytt ryck på onsdag. Då sticker jag tillbaka till Bålsta för att gå klart VM-ungdom utbildningen! Mer taggad än någonsin på att äntligen få komma dit!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0