Judges cries

Funderar på om det är värt att köra en omgång till här på bloggen. Jag provar som sagt och funkar det så funkar det, annars kan det ta sig. Hur som helst, Saga kom förbi igår och överraskade mig på kvällen. Lite mer ett klipp som avslöjades på whatsapp - "look outside your window....." och där stod tjejen. I rosa krullad peruk och med crazy eyes. Men självklart släppte jag in henne ändå!

Den här helgen har jag bara varit ledig och måste erkänna att det har varit hur underbart som helst! Uppskattas till tusen. Idag blir det jobb 17-20, rätt onödig tid men inte helt fel ändå. Nu tänkte jag åka och pressa mig själv på gymmet.. något måste jag ju göra nu när jag ändå är så gott som ledig, haha. PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0