Alltid velat träna och köra duschen samtidigt.

Ibland undrar jag om Lovisa och Ted verkligen förstår sig på mig… jag var så speedad och taggad på livet ikväll att dom måste trott att jag hittat något piller på gatan på vägen hem – vilket jag självklart inte gjort, bara för att klargöra hehe. Jag bestämde mig för att gå ut och springa vägen vid hamnen i Glebe och köttade sönder! Fyfasen vad skööööönt det var, och när jag var ca 5 min hemifrån började regnet vräka ner och det var som en dusch. Kände mig som en Drunken-Olle när jag kom in i lägenheten igen, det droppade om mig… Men mina roomies hade kul åt det! Inte heller det lyckades rubba mitt humör! Fortsatte jag min nyttighetssatsning och slängde ihop sallad, kött, bönor och broccoli. Tjena NyttigMan. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen kolla på någon mysig film. Inget plugg idag, har redan checkat ut för helg! Ha det bäst!!
 
Jag är alltså attackerad av regn på bilden.. inte bara svett!
 
Juste, brände mig på lillfingret när jag lagade mat också, jätteonödigt. Men lät inte det förstöra mitt humör heller, kan ändå se 9 andra fingrar som inte är brända!


Kommentarer
Pappa

Hej vår drottning va rädd om fingrarna.puss mamma o pappa älskar dig:)

2012-11-08 @ 23:52:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0