En gång om månaden hälsar hon på – Effektiva Tjejen.

Effektiv dag! Imorse vaknade jag klarvaken. Rullade upp från sängen för att skypade med världens bästaste Saga, samtidigt som jag käkade frukost. Multitasking. Såååå himla mysigt att få prata av sig lite och höra hur allt rullar på där hemma! Btw Saga, jag fick vykortet när jag kom hem! Haha hur bra timing?
 
Stegen till skolan var väldigt lätta idag, tror jag har varit så inställd på att det snart är helg igen att jag liksom svävat på moln på väg till skolan. Satt uppe igårkväll och skrev helt klart risk management planen, jag är bra seg… Men nu är den klar! Väl i skolan hade jag en till assessment som skulle vara klar, i organisational leadership. Lyckades skicka in den tio minuter innan deadline… återigen bra seg, men i tid! Där var det också multitaskign eftersom jag lyckades göra klart den uppgiften medan vi gjorde en intervju i Helath and Safety kursen. Jag vet att det inte är bra planerat eller strukturerat av mig, men kände mig sjukt effektiv idag! Vet inte vad som hände, pressen bara startar en massa häftiga endorfiner.
 
Stackars Jennie har haft världens tandvärk hela gårdagen och även idag i skolan. Usch, världens positivaste och gladaste människa och som idag knappt orkar hålla ögonen öppna pga smärta! Usch, jag tyckte så synd om lilla stackarn… Och tänderna som man inte kan göra något åt mer än att knapra ipren, eller inte ens knapra... Usch och fy.
 
När vi gick från skolan regnade det, men jag kunde liksom inte tappa humöret! Jag var så glad för att jag skickat in två assessments idag och har dom ute ur världen, att det nu är helg och att jag… bara mådde allmänt bra! Så för mig var regnet bara superhärligt! Kom hem först av alla idag till lägenheten, 5 min senare kom Lovisa och yttligare 5 min senare kom Ted. Ovanligt att jag kommer hem först!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0