Ibland får man pausa lite och bara njuta

Tänk att det redan är kväll för mig igen! Inte jätteaktiv dag i skolan, så jag måste plugga sönder imorgon för att komma ikapp någorlunda. Däremot var det kul att se Jennies ansikte imorse, kändes som en evighet sen vi sågs senast! 
 
Efter skolan handlade jag och Jennie, men gick sen våra egna vägar. Väl hemma lagade jag feta vegetariska pastan, pluspoäng för att inte dödat något djur till den rätten. Låg hemma i sängen och höll på att somna när klockan var sju, istället lyckades Lovisa övertala mig och Ted att gå ut och ta en drink, så jag valde att fly från plugget lite och istället fira världens bästa måndag - och ja, Saga, vi firade även alla krossade hjärtans dag. Haha hur som helst, fick tag på wifi också så kunde instagramma lite.. sååå härligt. Vi gick och satte oss på en bar i Darling Harbour och jag och Lovisa tog en varsin Velvet Passion (kan ha hetat något annat, kommer inte ihåg just nu), med passionsfrukt och malibu! Love it! Den var hur god som helst! Efter det unnade jag mig en glass på Gelatissimo som har hur många olika glasser som helst, alla olika smaker, vitchoklad blidde det. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0