Onsdag 14 november

Om två månader är Rydish på väg hit till Australien!
Om tre månader är Saga och Josefine här!!!
 
Seriöst, jag svävar på moln. Jag ska få hit så många fina, underbara älskade till mig. Min bästa familj kommer ju också och hälsar på. I mars/april då, folk bara rullar in. Jag kommer ju inte hinna längta hem, kommer bli så underbart! JAG ÄR LYCKLIG!! 
 
Sen att jag har en hel del assessments kvar, det är en annan 5 centare. Just nu har jag 3 assessments kvar på Health and Safety som jag bör vara klar med tills imorgon för att jag ska kunna åka till Melbourne i helgen utan dåligt samvete, hehe. MEN, det ska vi nog kunna lösa!
 
Bokade flyg till Melbourne för mig, Alison och Ruby idag så då ska jag fira att detta heltaskigt-tråkiga block är över! Yes, high five på den osv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0