Time to kötta

Den här helgen har varit riktigt slapp. I fredags satt vi inne i andra lägenheten med tjejgänget och drack vin, lyssnade på musik och snackade. Somnade runt 12. Vaknade pigg på lördagen och kände verkligen för att göra något.. Jennie har fortfarande världens tandvärk så hon har bara varit hemma den här helgen... Så jag och TobbeMan var på paddington market och strosade runt. Finns sjukt fina saker på marknaden men det är så dyrt. Träffade skummaste typerna däremot. En asrolig tjej, som inte var rolig egentligen utan bara speciell som försökte förklara för oss i en halvtimme vem en svensk blond skådespelare var som hon visste om.. vi hade ingen aning. Oklart helt enkelt. På kvällen kollade jag på filmen Ted med Ted, Lovisa och Olivia och sen somnade vi tidigt. Idag har jag stängt in mig i lägenheten och försökt plugga. Har väl inte gått överdrivet bra men men. Får ta nya tag nu i veckan, sista blocket att kötta! 
 
Riktig skypehelg förresten. Har hunnit köra en hel del samtal med bästa Sagis, Marcus, Tove Svensson, två samtal med mamma och pappa och sen med mormor. Har varit mer vid online än IRL känns det som. Känner mig som en riktig Ninja! Nu ska jag sova och imorgon är det skola.. Massa plugg den här veckan, bara köra plattan i mattan. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0