Tisdag idag igen

Såhär ligger det till. Anledningen till att jag inte uppdaterar regelbundet är för att det inte händer så mycket just för studen.. eller det händer ju alltid massa saker egentligen. Men som det är för stunden så vill jag bara att det här blocket vi läser ska ta slut. Det är så träligt. Igår hade jag lite halvpanik, eller inte alls panik egentligen men hade en hel uppsats i princip att skriva, smarta jag valde att skjuta upp den. Hur som helst, fick ett tips att det kunde underlätta med ett glas vin så man slappnade av lite... Jag provade det.
 
Det enda var att för varje gång som jag var nära på att få ett sammanbrott och bryta ihop, tog jag en klunk vin. Helt plötsligt tömde jag en vinflaska själv och satt och minglande på facebook lite halvlullig en måndagskväll/natt. Fick trots det en del gjort. Nu har jag iaf testat det, inte riktigt min sak men hur skulle jag veta om jag inte testat! Föredrar vin till mat och skönt sällskap, helst inte i min ensamhet.. en måndag med panikångest varierat med asgarv. Nej, spännande upplevelse. 
 
Vår assessment skulle vara inne idag men vi fick till fredag på oss istället för det var ett flertal som inte var klara. Jag håller på att köttar ihop det sista nu, ska verkligen försöka sammanställa allt nu så jag kan skicka in den imorgon och ha en uppgift mindre att tänka på. Den här uppsatsen är inte värd så här mycket uppmärksamhet... Risk management. Vem pallar hitta risker? Seriöst. Sjukt tråkigt..


Kommentarer
Mamma

Vad glad jag blir att det inte är din grej att dricka vin när du pluggar på nätterna! Bra att du får iväg din uppgift! puss på dig

2012-11-06 @ 14:00:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0