Är detta en så kallad 'Solhälsning'

Hej vädret i Australien, inriktning Sydney. Jag skulle bara fråga om vi kanske skulle kunna få lite sol och värme nu till helgen. Jag vill jättegärna åka till stranden. Bara en fråga. Lägger upp bilder så du har exempel på en bra dag som det var strandhäng, solning och pizzakäk. Det, om det inte är för mycket begärt, får gärna bli lite mindre moln än den gången. Och sen kan du ju alltid skicka solhälsningar till mina nära och kära hemma i Sverige, har hört att hösten är rätt ok där borta men skadar inte med lite extra ljus på blekfisarna (jag får säga så för jag är fortfarande en blekfis själv). Tack på förhand, mvh Martina.
På tal om solhälsning så är jag jätteledsen att jag inte kan se solsidan här... tv4play fungerar inte utomlands och det känns lite småtrist måste jag erkänna. 


Kommentarer
gabba

tips från coachen, ladda ner det!!

2012-10-09 @ 00:36:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0