Prioriterar tiden

Men guuuud jag har ju glömt att berätta. Jag bor ju själv här i lägenheten för stunden, börjar bli RÄÄÄÄÄTT så tråkigt... Läskigt också när det knakar i hela lägenheten och väggar och grannlägenheterna. Hur som helst, snart kommer Ted tillbaka och sen ska vi förmodligen få en till inneboende! Kan bli spännande!! Ville bara dela med mig.
 
Och på onsdag så kommer världens bästa, underbara, snyggaste, härligaste tvillingar hit och för dom "tillbaka hit"! Det ska bli så härligt att se dom och krama om dom finisarna igen!! Mindre än en vecka - vad hände där?!?! Hallå tiden, du springer på du. Men det är lugnt för jag prioriterar min tid här varje vaken sekund. Jag är här.


Kommentarer
Ruby

Längtar efter att få träffa dig bästa marty! <3

2012-10-18 @ 15:34:20
Alison

Ses snart världens ballasten!!! Älskar dig <3

2012-10-19 @ 01:32:43
URL: http://Lightbulbs.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0