a, a och o ar onodiga bokstaver

Sitter i skolan och forsoker samla tankarna for att plugga. Det marks att det ar fredag for motivationen och koncentrationen har liksom lagt sig lite at sidan idag... Jag, Linda och Jennie sitter pa operational management lektionen och forsoker fixa det dar eventet som vi ska planera. Det gar helt okej. Typ... Jag sitter och letar lokaler, Linda gor vara flyers och Jennie sitter och stalkar folk.. Jennie tycker vi fortjanar att ga hem nu, jag haller med. Fast det ar bara 2 timmar kvar for mig och Jennie, Linda ska flyga ivag sa hon gar om en timme. Det han inlagget kan bli precis hur oklart som helst, kanner mig lagom seg i huvudet men det ar anda fredag... Imorgon ska vi till stranden!! Taggad pa den! Nej, nu lamnar jag bloggen. Take care, tanker pa er dar hemma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0