Birthday in Sydney

Hej alla fina i Sverige! Sorry för lite längre väntetid på uppdatering från bloggen men nu har jag fixat internet och borde vara tillbaka! Idag är det min 20-åriga födelsedag och den har spenderats i skolan där vi skrev in oss, tog bilder till vårat student-pass så vi kommer in och ut i skolan med och käkade sushi i hyde park. Efter skolan gick jag, Sara och Jennie och köpte block och pennor, så vi känner vi oss manade att anteckna all intressant information! Efter det gick vi och handlade mat och efter det mötte vi upp Ted och gick till Darling Harbour. Där mötte vi även upp de andra tjejerna som bor i lägenheten bredvid oss och tog en öl för att fira! Fira mig, livet, skolan och liten get-together. Så himla mysigt och uppskattat! Fick en öl av bartendern bara för jag fyllde år, fast Parina ville bjuda på den så egentligen blev jag bjuden av två på samma gång! Hur gulligt som helst! Kvällen har varit underbart och nu är klockan redan kvart över 10 här så det är dags att gå och sova! Trivs jättebra och alla är hur underbara som helst! Tack för ikväll! Här får ni lite hälsningar via bilder från Australien. 


Kommentarer
SuperStarkaSilverSaga

Jääävlar vad det är fint!!!! En bild ser ut som ett vykort! Jättekul att du skriver så man vet vad du har för dig på dagarna :) PUSS

2012-09-13 @ 20:25:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0