Crayfish and IKEA

Ja, IKEA hade vi då redan bockat av på svenne-listan men det blev inte någon utgång för min del på lördagen då jag istället låg hemma och hängde över toalettsitsen - för att gå tillbaka till "fredag"s inlägget där jag nämnde köttet. Tydligen är det lite lättare för bakterier att spridas här så bara för jag hade haft köttet lite länge i kylen så fick jag stå det kastet. Ingen utgång på lördagen alltså utan istället huvudet i toaletten, skulle man kunna säga... Hur som helst, ni förstår bilden. Jag var inte kapabel till utgång. Tjejerna från unit 20 och Jennie drog ut men kom hem i princip lika fort (redan innan 12 tiden) medan Parina höll mig sällskap här hemma. Dom drog ut tidigt och hade inte superkul så då kom dom hem istället. Blev en mysig kväll trots omständigheterna ändå. Mådde bra dagen efter och då var jag och J bjudna på kräftskiva hos Linda som vi pluggar operational management med. Vi tackade självklart ja! Vi var 8 pers på kräftskivan som var hur fin som helst och jättemysig! Efter vi hade käkat en jättelunch, som även innehöll jätteräkor som Robin tagit med, så gick vi upp på taket av huset till poolen och solade lite och badade! Lite blåsigt men ändå skönt väder i allmänhet. Here's some pictures for you guys. Enjoy. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0