Torsdag, signar in och ut.

Vi har ansvar för våra egna tankar. Vi vet alltid vad vi vill, egentligen. Även fast vi inte tror det. Den största fienden i livet för att lyckas är vi själva. Vi är inte rädd för att misslyckas, vi är rädda för vad som ska hända om och när vi lyckas. Bara vi själva väljer hur långt vi är villiga att nå, det är vi som sätter gränserna. 
 
Idag behöver jag peppa mig själv. Tänkte börja och avsluta med det här inlägget idag. Det räcker så. Blir tidigt i säng ikväll för imorgon ska jag upp och springa några varv runt parken för att bli av med lite energi som ligger och gror, behöver frigöra lite endorfiner! Sen är det fredag, får se vad för fredagsmys som står på schemat. Något ska vi nog hitta på! Ni är underbara.


Kommentarer
Pappa

Du är bäst min dotter kör hårt så hörs vi imorgon kram

2012-09-20 @ 23:59:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0