Tredje fredagen i Sydney

Efter en lång skoldag, en fredag, så är det dags att unna sig något gott käk! Kocken (det är jag i detta fall) bjöd på vegetarisk pasta, muy bien måste jag erkänna. Inte riktigt av dom top 3 bästa pastarätterna jag gjort men ändå inte alls fel! Mysigt att få unna sig lite rödvin också - det vi fick när vi serverade i tisdags. Riktig mysfredag. Blir ingen utgång ikväll, känner inte riktigt att den partyenergin finns. 
Nu sitter jag här i soffan och kollar på BigBrother Australia med mitt rödvinsglas medan Ted steker köttbullar till sig. Min plan för kvällen är helt enkelt att poppa popcorn och kanske kolla senaste Harry P filmen, eftersom jag inte sett den ännu. Shame on me. Måste vara pigg inför en heldag i Bondi imorgon! Hoppas ni får en underbar fredag, eran har ju precis bara börjat! Love you


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0