Ben Howard - Sydney

Onsdag den 3e april fick jag chansen att se Ben Howard live här i Sydney! Köpte en biljett för bra länge sen över Gumtree. Valet i kvalet om jag skulle gå själv eller skita i det så bestämde jag mig för att gå! Jennie sällskapade och när vi närmar oss Metro Teather där han skulle spela så läser jag på Facebook att dom ska släppa fler biljetter. Sjukt bra flyt och spontan som Jennie är, och ack vilken kämpespelare åter igen, så följer hon med! Såååå mys! Bennan levererade som alltid men måste ändå erkänna att han var snäppet vassare när jag såg honom i Stockholm i November 2011. Men skön att lyssna på och fin att se på! Tackar inte nej till det!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0