För det är ingen vanlig dag!!

Idag, denna dag, just i denna stund fyller världens bästa Saga hela 21 bast! Min bästa vän hemma i Sverige, ser mitt liv med dig i det så långt mina planer kan skåda! Fan mannen, du har ställt upp för mig i vått och torrt. Vi må vara varandras motsatser men det är precis det som har fungerat så jävla bra. Du gör mig hel, kunde inte sagt det mer cheesy men ack vad du betyder för mig. Du är min syster jag aldrig fått och aldrig velat ha men ändå fått lyckan att ha - vet inte om man blir klok på det men vår vänskap är så unik för mig. Jag värderar dig högt, kanske tillochmed högst, efter mig såklart. För som du så fint har lärt mig att kärleken till dig själv är starkast så älskar jag mitt liv för jag kan räkna med dig i det! Jag är så tacksam och jag önskar dig all kärlek och lycka. Ska krama sönder dig när jag kommer hem, bara så du vet. OCH DÅ. Då när jag kommer hem, då blir det ett jäkla kalas! 
 
Tjejen, du blir inte yngre än så här, ut och röj brallan av dig! Jag älskar dig massormandelmassa från Australien till Sverige tusentals gånger om! Grattis


Kommentarer
superstarkasilversaga

Herregud jag finner inga ord! Helt fantastisk text. Du är allt bra du! Du förstår inte hur mycket jag uppskattar det här fina inlägget i bloggen och inlägget av dig i mitt liv. Du är min absolut bästa vän föralltid, från födseln till graven (ja vi va bästa vänner när vi föddes fast på avstånd). Du har tusen bra egenskaper och jag älskar dig för det, för allt du är!! Jag kan säga att du är bäst, underbar, fantastisk och massa mer hur många gånger som helst men jag kan nog aldrig sätta ord på den kärlek jag känner för dig. Hur cheesy va inte jag nu då! Tusen tack för den bästa uppvaktningen idag och igår. du gjorde min dag dubbelt så bra utan att ens va i samma land. Jag älskar dig!

Svar: <3
Martina L

2013-04-04 @ 21:46:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0