Man fyller bara år en gång om året!

FÖR DET ÄR INGEN VANLIG DAG!
 
Idag fyller min fina, härliga, underbara göteborgare till vingslagare år! Jennie blir 22 och hallelå vad det ska kalasas! Tusentals grattis. Jag har längtat efter den här dagen i 7 månader nu, äntligen är den här! Är så glad att jag får chansen att fira dig och sjunga för dig och hänga med dig varje dag i ett år! 
 
Jennie, sluta aldrig vara som du är! Du är toppenbäst och grym på alla sätt. Tusentals grattis till dig tjejen, eller mannen! King for a day. Tackar varje dag för att jag får vara med dig, livet är ett oändligt kalas!
 
Man fyller bara år en gång om året! Men det ska firas hela året!!
 


Kommentarer
Pappa

Underbart att se bilderna på Er båda. Grattis Jennie ja vet lite i efterskott

2013-04-23 @ 21:49:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0